اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

راهنمای سفارش ترجمه متن و مقاله ISI | گروه مترجمین ایران زمین

راهنمای سفارش ترجمه متن و مقاله ISI

 

راهنمای سفارش ترجمه متن و مقاله ISI ، گروه مترجمین ایران زمین با ارائه خدمات ترجمه آنلاین در بخش های ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی و پشتیبانی آنلاین همواره در صدد تامین رضایت کلیه کاربران حقیقی و حقوقی از سفارشات ترجمه متون انجام شده توسط این گروه می باشد؛ جهت آشنایی بیشتر با خدمات ترجمه متن انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی  روی لینک های ترجمه در قسمت دسترسی سریع وبسایت کلیک کنید.

 

پروسه ثبت نام و ارسال سفارش ترجمه متن در وبسایت گروه مترجمین ایران زمین جهت آشنایی بیشتر و بهتر کاربران گرامی در زیر توضیح داده شده است:

 

جهت ثبت سفارش ترجمه متون انگلیسی به فارسی یا ترجمه متون فارسی به انگلیسی، ابتدا بر روی گزینه سفارش ترجمه از منوی بالا کلیک نموده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

 

لطفا کلیه اطلاعات خواسته شده را صحیح و با دقت وارد نمایید تا گروه در زمان تماس با شما با مشکل مواجه نشود.

 

پس از ثبت نام، در مرحله دوم (تکمیل فرم سفارش) ، نوع ترجمه متن (عادی/فوری)* ، زمینه ترجمه، زبان ترجمه ( ترجمه انگلیسی به فارسی /ترجمه فارسی به انگلیسی) و کیفیت ترجمه** را انتخاب نمایید . سپس فایل ترجمه متن خود را آپلود و ارسال نمایید***.

 

* در ثبت سفارش ترجمه فوری، زمان انجام سفارش ترجمه نصف و قیمت ترجمه 1.5 برابر می شود.

 

**در مورد اطلاعات بیشتر پیرامون انواع کیفیت ترجمه کلیک کنید.

 

 

کیفیت ترجمه

 

 

*** چنانچه فایل متن ترجمه شما فایل حجیمی است، شما می توانید از طریق ایمیل های وبسایت گروه مترجمین ایران زمین فایل سفارش ترجمه متن خود را ارسال کنید ، اما توجه داشته باشید که کماکان ثبت نام و تکمیل فرم سفارش ترجمه جهت تکمیل شدن پروسه ثبت سفارش ترجمه الزامی است.

 

پس از تکمیل فرم سفارش ترجمه در مرحله سوم اطلاعات مربوط به فیش واریزی خود را تکمیل نمایید (مهلت پرداخت هزینه ترجمه 48 ساعت می باشد و در صورت عدم پرداخت وجه و عدم ثبت اطلاعات فیش واریزی در این مدت، سفارش ترجمه لغو و از سیستم حذف می گردد). اکنون سفارش ترجمه شما با موفقیت ثبت شده است و با ورود به صفحه خانگی خود می توانید اطلاعات مربوط به سفارش ترجمه متن خود را مشاهده و پس از پایان مهلت مقرر، فایل ترجمه شده متن خود را در همین صفحه دانلود نمایید .

 

توجه داشته باشید که کلیه سفارشات دارای 48 ساعت ضمانت ترجمه می باشند.

 

 

سفارش ترجمه


 

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین