اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه متن انلاین راهکار حذف دغدغه های محققین و پژوهشگران

 

ترجمه متن تخصصی آنلاین

ترجمه متون تخصصی، گروه مترجمین ایران زمین افتخار دارد در راستای خدمت رسانی به کلیه هموطنان گرامی در داخل و خارج از کشور در زمینه ترجمه  با استخدام مترجمین کارآزموده، کلیه سفارشات ترجمه متن کاربران محترم را به بهترین نحو با کیفیت برتر و قیمتی منصفانه و رقابتی انجام دهد. هدف ما جلب رضایت دو جانبه است، زیرا همکاری مستمر کاربران و اعضاء گروه مرهون اعتماد دو طرفه، عدالت و رضایت هر یک از طرفین می باشد. پرسنل ترجمه همواره تلاش داشته اند طوری رفتار و عمل نمایند که بالاترین میزان رضایت کاربران از خدمات ترجمه آنلاین را محقق سازند، چرا که بخوبی می دانیم بازگشت کاربران راضی و ادامه همکاری با ایشان در سایه احترام، اعتماد و رضایتمندی هر چه تمام تر از خدمات ترجمه متن و ترجمه مقاله بوقوع خواهد پیوست.

از مزایای استفاده از خدمات ترجمه متن فوری انگلیسی به فارسی و ترجمه متن تخصصی فارسی به انگلیسی در این گروه ترجمه رسیدن به امتیازات ویژه ترجمه متن است. این گروه همواره بر این بوده است که قیمت ترجمه متون را در بازه ای تعریف کند که کمترین فشار را بر دانشجویان گرامی که بیشترین درصد مراجعه کنندگان برای ترجمه را به خود اختصاص می دهند، داشته باشد. قیمت ترجمه متن تخصصی انلاین تعریف شده در برگیرنده قیمت هر کلمه از متن ترجمه است که براساس حجم سفارش ترجمه آنلاین، تخفیف حجمی دریافت می کند و هر چه تعداد کلمات سفارش ترجمه متن بیشتر باشد، تخفیف ترجمه بیشتری لحاظ خواهد شد.

برآورد قیمت ترجمه براساس تعداد کلمات مزایای مناسبی را برای کاربران سفارش دهنده در پی خواهد داشت، به طور مثال فقط قسمت های قابل ترجمه از متن استخراج و قیمت گذاری می شوند و سایر بخشها نظیر رفرنس، تشکر و قدردانی و پاورقی های غیر مرتبط در قیمت ترجمه متن لحاظ نخواهند شد. ضمن اینکه  فضاهای خالی صفحات، شکل ها و نمودارها و اندازه قلم تاثیری بر قیمت ندارند.

تایپ سفارش متن ترجمه نیز بصورت رایگان انجام خواهد شد و هزینه اضافی دریافت نمی گردد.بهای تمام شده سفارش ترجمه  نیز در همان ابتدا اعلام می شود تا کاربران محترم بتوانند براحتی تصمیم گیری و مدیریت هزینه نمایند.
قیمت گذاری  ترجمه متن آنلاین فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه دیگر زبان ها با توجه به سطح بودجه کاربران و کیفیت ترجمه موردنظر ایشان به دو گروه خیلی خوب و عالی تقسیم شده است. از آنجایی که سفارشات ترجمه متن از سوی کلیه اقشار جامعه از داخل و خارج کشور به گروه ارسال می شود، بنابراین براساس کیفیت درخواستی و مورد نیاز مشتریان خدمات ترجمه آنلاین و بودجه ای که در اختیار دارند، در زمینه ترجمه متن انگلیسی به فارسی و ترجمه متن فارسی به انگلیسی آنلاین، انتخاب از دو سطح خیلی خوب و عالی میسر خواهد بود.

ترجمه با کیفیت عالی مناسب آندسته از مشتریانی است که جهت ترجمه مقاله برای ارسال به  ژورنالهای ISI به ثبت سفارش می پردازند و نیاز به گارانتی ترجمه بلند مدت دارند. همچنین آندسته از مشتریانی که قصد ترجمه کتاب و چاپ آن را دارند نیز می بایست سفارش ترجمه را با کیفیت عالی ثبت نمایند تا ویرایش های تخصصی نیز علاوه بر ترجمه تخصصی توسط مترجمین زبده و متخصص ترجمه کتاب انجام گردد.

جهت ثبت سفارش لطفا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

سفارش ترجمه

 

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین