اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ربات ترجمه متن و مقاله ISI

ثبت سفارش از طریق ربات تلگرام

به منظور سهولت در ارسال سفارش ترجمه متن، پیگیری و دریافت فایل ترجمه شده برای کاربران گرامی راه اندازی گردیده است. امروزه استفاده از اینترنت و تلگرام و خدمات ارائه شده در آنها، به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت مورد توجه روزافزون کاربران قرار گرفته است. خدمات ترجمه آنلاین نیز از جمله مواردی است که بدلیل تقاضای محققین و دانشجویان در فضای اینترنت گسترش یافته است. ترجمه متن و خصوصا ترجمه مقالات ISI از بین خدمات ترجمه، بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. ربات ترجمه تلگرام مترجمین ایران زمین خدمات ترجمه متن و مقاله ISI، را در سریع ترین زمان ممکن به شما محققین عزیز ارائه می دهد.

کاربران گرامی می توانند با انجام مراحل زیر به ربات ترجمه متن و مقاله ISI تلگرام گروه مترجمین ایران زمین دسترسی پیدا کنند و نسبت به ثبت سفارش ترجمه متن و مقالات خود و یا پیگیری و دریافت فایل ترجمه شده اقدام نمایند.

کار با ربات ترجمه تلگرام گروه مترجمین ایران زمین بسیار ساده در نظر گرفته شده است. ابتدا در نرم افزار تلگرام بر روی موبایل، تبلت و یا کامپیوتر خود اسم ربات ترجمه را نوشته و ربات گروه مترجمین ایران زمین را با تایپ نام “Etransteambot” فراخوانی کنید و یا با استفاده از تایپ یوزرنیم ربات ترجمه “iranzamintranslation_bot@” به ربات دسترسی پیدا کنید. سپس با ضربه زدن بر روی دکمه "عضو شوید" عضو ربات تلگرام گروه مترجمین ایران زمین شوید.

با استفاده از دکمه " تعرفه ترجمه " در ربات ترجمه متن و مقاله ISI تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین، لیست کاملی از هزینه و زمان تحویل ترجمه با اتصال به وبسایت گروه مترجمین ایران زمین www.etransteam.com نمایش داده می شود.

برای ارسال سفارش ترجمه از طریق ربات ترجمه تلگرام گروه مترجمین ایران زمین کافی است بر روی دکمه " سفارش ترجمه" ضربه بزنید و فایل ترجمه خود را برای بررسی و اعلام هزینه ترجمه و زمان تحویل دهی ترجمه برای گروه مترجمین ایران زمین ارسال نمایید.

پس از گذشت زمانی کوتاه اطلاعات سفارش ترجمه ارسالی از طریق ربات تلگرامی ترجمه گروه مترجمین ایران زمین برای شما ارسال می گردد. در صورت موافقت و تمایل شما، پس از پرداخت هزینه ترجمه، اطلاعات پرداخت را با ذکر نام کاربری تلگرامی خود برای گروه از طریق ارسال پیام به بخش "ارسال اطلاعات پرداخت هزینه ترجمه" برای ربات ترجمه تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین ارسال نمایید و منتظر دریافت تایید پرداخت هزینه ترجمه باشید.

بعد از تایید، سفارش ترجمه شما به جریان افتاده و در زمان مقرر فایل ترجمه شده از طریق ربات تلگرام ترجمه گروه مترجمین ایران زمین” Etransteambot” برای شما ارسال می گردد.

ربات ترجمه تلگرامی گروه مترجمین ایران زمین ارائه دهنده خدمات ترجمه متن و مقالات isi، ترجمه کتاب، ترجمه نشریه و مدارک اخذ بورسیه تحصیلی شامل رزومه، CV،CDRو غیره.

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین