اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه کتاب

تیم تخصصی ترجمه کتاب با انجام ترجمه ای روان و در عین حال کاملا تخصصی در حیطه موضوع متن مبدا، شما را تا رسیدن به هدف همراهی می کند. مطالب بیشتر در این زمینه

ترجمه کتاب

 ترجمه تخصصی و بی نظیر کتاب

ترجمه کتاب با قیمت مناسب و کیفیت درخور برای چاپ همیشه یکی از دغدغه های اساتید و دانشجویان در ایران بوده است. با وجود کثرت مراکز خدمات ترجمه در ایران و بعضا وجود مترجمینی که با وجود اعلام تعهد در کیفیت ترجمه، در نهایت کار سخیفی با استفاده از ابزار ها و نرم افزارهای ترجمه شناخته شده تحویل مشتری می دهند، به سختی می توان مراکز اصلی ترجمه با کیفیت را از مراکز غیر متعهد تشخیص داد.

این حق مسلم هر دانشجو و استاد دانشگاه است که بتواند برای ترجمه کتاب به یک مرکز خدمات ترجمه با قیمت مناسب و کیفیت درخور مراجعه نماید و در ازای مبلغ پرداختی، کیفیت تعهد شده را دریافت نماید

ترجمه کتاب با قیمت مناسب و کیفیت مناسب برای چاپ از خدمات اصلی گروه مترجمین ایران زمین است. سفارشات ترجمه  کتاب توسط مترجمین با سابقه و متبحری انجام می پذیرد که سالها است در این زمینه به فعالیت پرداخته اند و از چگونگی و اصول مرتبط با نحوه بهینه ترجمه کتاب آگاه هستند.

ترجمه کتاب بسته به نیاز کاربران می تواند هم با کیفیت خیلی خوب و هم با کیفیت عالی انجام پذیرد.

برخی از دوستان ترجیح می دهند که فقط ترجمه فایل بصورت صحیح انجام شود و سپس خود ایشان ویرایش های تخصصی را روی ترجمه اعمال می کنند. برای این دوستان پیشنهاد ما سفارش ترجمه کتاب با کیفیت خیلی خوب است.

اما برخی دیگر از دوستان وقت کافی یا امکان ویراستاری کتاب ترجمه شده را ندارند. بنابراین، به این دسته از دوستان پیشنهاد می کنیم ترجمه کتاب با کیفیت عالی را انتخاب نمایند تا پس از پایان ترجمه ، ویرایش های تخصصی و نهایی مانند واژگان تخصصی، دستور زبان و فرمت بندی توسط ویراستاران گروه انجام گردد و ترجمه کتاب تحویلی نیازی به بازبینی نداشته باشد.

قیمت ترجمه کتاب

گروه مترجمین ایران زمین، در زمینه قیمت ترجمه کتاب با تعهد بر انجام صحیح و بدون اشکال کتاب ترجمه شده، تا کنون توانسته است در سال بیش از 2000 کتاب ترجمه و تحویل مشتریان وفادار این مجموعه نماید و در زمینه کیفیت و قیمت ترجمه کتاب گوی سبقت را از رقبا برباید. این موفقیت را مدیون مترجمین و ویراستاران سخت کوشی هستیم که با انگیزه پیشرفت، هم خود و هم گروه را سربلند ساخته اند.

در مورد قیمت ترجمه کتاب باید اعلام کنیم که نظر به اینکه فایل کتاب معمولا فایل حجیمی است، قیمت ترجمه آن بطور اتوماتیک شامل حداقل 25 درصد تخفیف خواهد بود. امکان تقسیط مبلغ ترجمه کتاب وجود دارد که بسته به حجم کتاب تعداد اقساط تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما تماس بگیرد .

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین