اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه روسی

ترجمه روسی حرفه ای - گروه مترجمین ایران زمین

 

با توجه به اختلافات بیشمار بین این دو زبان ، ترجمه بین فارسی و روسی می تواند چالش های قابل توجهی برای مترجمان ایجاد کند. اولین و بارزترین تفاوت بین دو الفبای فارسی و سیریلیک است. الفبای سیریلیک می تواند برای کسانی که با آن ناآشنا هستند رمزنگار به نظر برسد و به یک مترجم با دانش عمیق از زبان و پیچیدگی های آن نیاز دارد تا دقیقاً آن را باز کند.

این در مورد سیستم دستور زبان روسی نیز صادق است. سفارش کلمه به زبان روسی انعطاف پذیرتر از فارسی است. اگرچه ممکن است کسی تصور کند که ساختن جملات به زبان روسی آسانتر است ، اما در حقیقت اثر متضاد دارد و ظرافت های بسیار بیشتری را به زبان وارد می کند. برای ایجاد لحنی طبیعی و ترجمه دقیق موارد ، مترجمان باید کاملاً از این ظرافت ها استفاده کنند و بتوانند با اطمینان پیش روند.

خدمات ترجمه روسی

آیا به دنبال مترجمان حرفه ای فارسی-روسی یا روسی- فارسی هستید؟ گروه مترجمین ایران زمین ارائه دهنده پیشرو در ترجمه روسی حرفه ای است. با وجود دهها مترجم بومی فارسی به روسی که در سیستم ما کار می کنند، هیچ آژانس ترجمه دیگری نمی تواند با همین سرعت و کیفیت بالا با نرخ کاملا رقابتی خدمات ترجمه فارسی به روسی و روسی به فارسی ارائه دهد.

کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید

ما می دانیم که کیفیت ترجمه هنگام ترجمه متون تجاری به روسی مهم است. به همین دلیل است که شبکه مترجمین ما فقط از سخنگوهای بومی تشکیل شده است که دارای سالها تجربه حرفه ای ترجمه به روسی و از روسی هستند.

قیمت گذاری ساده

آیا به دنبال یک روش مقرون به صرفه برای ترجمه به روسی یا روسی به فارسی هستید؟ پلتفرم منحصر به فرد گروه مترجمین ایران زمین به ما امکان می دهد پایین ترین نرخ ترجمه در صنعت را ارائه دهیم.

از قیمت گذاری ساده و به ازای هر کلمه ، بدون قرارداد ، بدون هزینه پیش فرض و بدون مذاکره لذت ببرید. درباره قیمت گذاری ما بیشتر بدانید

روسی به فارسی

فارسی به روسی

244 تومان/کلمه

293 تومان/کلمه

ترجمه حرفه ای برای استفاده رسمی در مشاغل. توجه دقیق به لحن ، موضوع و معنی.

ترجمه حرفه ای برای استفاده رسمی در مشاغل. توجه دقیق به لحن ، موضوع و معنی.

 

 

سرعت و مقیاس

حتی برای پروژه های با زمان بندی دقیق ، گروه مترجمین ایران زمین توانایی پشتیبانی از سفارش ترجمه روسی با حجم بالا را دارد. با داشتن مترجمین روسی مجرب ، پروژه ها با سرعت بالا ترجمه می شوند و به پایان می رسند.

زمینه های تخصصی ما

گروه مترجمین ایران زمین با ارائه حرفه ای ترجمه به روسی و روسی به فارسی در طیف گسترده ای از انواع سند و محتوا به خدمت می پردازد، از جمله:

• بومی سازی وب سایت روسی

• بومی سازی برنامه تلفن همراه روسی

• بومی سازی بازی روسی

• ترجمه توضیحات محصول به زبان روسی

• ترجمه پشتیبانی مشتری محصول

• ترجمه متون بازاریابی ، تبلیغات و رسانه های اجتماعی

• ترجمه مقالات و سرگرمی های خبری

• ترجمه لیست و راهنمای سفر

• ترجمه ترجمه اسناد روسی

• ترجمه ایمیل ، نامه و موارد دیگر

• ترجمه متون علمی در 52 زمینه تخصصی ویژه دانشگاهیان

نکات ترجمه روسی

گسترش متن ترجمه

ترجمه فارسی به روسی فقط به معنای جایگزین کردن متن نیست، بلکه در واقع ممکن است مثلا به معنای طراحی مجدد کل رابط کاربری وبسایت شما باشد. معمولاً هنگام ترجمه از روسی به فارسی طول متن 20٪ گسترش می یابد و بعضی از جملات می توانند دو برابر بیشتر از نسخه اصلی باشند. این می تواند بسیاری از مشکلات از نظر طراحی وب سایت و طرح بندی ایجاد کند. در مواردی که محدودیت طول دقیق کاراکتر ها وجود دارد ، مترجمان ممکن است با کوتاه کردن کلمات یا حذف کامل متن ، نسخه را کوتاه کنند.

زمینه را برای مترجم خود فراهم کنید

زبان روسی بسیار حساس به متن است. برای اطمینان از گم نشدن محتوای مورد نظر شما در ترجمه ، مهم است که همیشه کلمات مرجع مناسبی تهیه کنید که زمینه متن شما را به خوبی نشان دهد. همین کلمات فارسی ممکن است هنگام ترجمه به روسی دارای ده ها ، حتی صدها معادل باشند ، به این معنی که مترجمان برای جلوگیری از خطا باید بدانند که دقیقاً در مورد چه چیزی صحبت می کنند.

مترجم روسی

مترجمان روسی گروه مترجمین ایران زمین متخصص در زمینه های فنی خود با سالها تجربه ترجمه حرفه ای هستند. به همین دلیل است که توسط شرکتهای جهانی به گروه مترجمین ایران زمین اعتماد می شود تا محتوای صحیح ترجمه را با سرعت صاعقه تولید کنند. پلتفرم ترجمه نوآورانه ما و شبکه جهانی مترجمین ما به این معنی است که بدون توجه به اندازه یا پیچیدگی پروژه ترجمه روسی شما ، قادر به ارائه به موقع با اطمینان از کیفیت آن هستیم.

اگر می خواهید محتوای فارسی خود را نه تنها به روسی بلکه به زبان های دیگر نیز ترجمه کنید ، در اینجا برخی از زبان های موجود دیگر قابل مشاهده است:

ترجمه فارسی به ایتالیایی

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به آلمانی

ترجمه فارسی به عربی

 

عبارات ترجمه محبوب روسی

نگاهی به برخی از محبوب ترین و جستجوی عبارات فارسی و ترجمه های روسی آنها بیندازید.

اصطلاح فارسی

ترجمه روسی

تلفظ

سلام

Здра́вствуйте

Zdravstvujte

خداحافظ

До свидания

Do svidanija

حال شما چطوره؟

Как дела?

Kak dela?

سپاس

Спасибо

Spasibo

دوستت دارم

Я тебя люблю

Ja tebja ljublju

تولدت مبارک

С днём рождения

S dnëm roždenija

حقایق زبان روسی

 زبان روسی توسط بیش از 164 میلیون نفر به عنوان زبان اول صحبت می شود و هفتمین زبان دنیا است.

 علاوه بر روسیه ، در 30 کشور از جمله اوکراین ، قزاقستان و بلاروس نیز به زبان روسی صحبت می شود.

 روسی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل متحد و همچنین زبان ایستگاه فضایی بین المللی است.

 فقط حدود 200.000 کلمه وجود دارد که زبان روسی را تشکیل می دهند ، که بسیاری از آنها دارای بیش از یک معنی هستند.

گونه ها و گویش های روسی

زبان روسی علاوه بر اینکه زبان رسمی روسیه ، بلاروس ، قزاقستان و قرقیزستان است، به عنوان زبان اصلی برخی از سرزمین های کوچک یا ناشناخته در اروپای شرقی و آسیای میانه صحبت می شود. پیش از انحلال اتحاد جماهیر شوروی، روسی زبان رسمی این کشور بود.

با توجه به وسعت منطقه ای که در آن روسی صحبت می شود ، جای تعجب نخواهد بود که در داخل روسی لهجه ها و گویش های فرعی منطقه ای بی شماری وجود دارد. زبان شناسان این لهجه ها را به سه دسته کلی تقسیم می کنند: شمالی ، مرکزی و جنوبی. با وجود اختلافات واضح ، این گویش ها به طور کلی قابل فهم متقابل هستند.

 

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین