اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

پرسش و پاسخ سفارش ترجمه | گروه مترجمین ایران زمین

1- منظور از کیفیت ترجمه خیلی خوب و عالی چیست؟

جهت بالا بردن قدرت انتخاب مشتريان گرامی و پوشش دادن نياز هاي آنان، بر اساس يک ارزشيابي کيفي، مترجمين به دو دسته خيلي خوب (مترجمين حرفه اي ) و عالي(مترجمين مجرب و برتر)  تقسيم شده اند تا مشتريان بتوانند سفارش ترجمه خود را بنا بر اهميت کيفيت و قیمت ثبت نمايند. لطفا توجه داشته باشید که سفارش مقالات ISI حتما باید با کیفیت عالی ثبت شوند تا مشمول گارانتی 3 ماهه شوند.

 

2- در حال حاضر از چه زبانهایی جهت ترجمه پشتیبانی می کنید؟

سفارش ترجمه از زبانهای انگليسي، فرانسه، عربی، روسی، آلمانی، ایتالیایی، ترکی استانبولی، چینی و چندین زبان رایج دیگر به فارسی و برعکس پشتيباني مي شود . البته در آينده نزديک کادر بسیاری از دیگر زبانها نيز تکميل خواهد شد و به اطلاع عموم خواهد رسيد.

 

 

3-قيمت ترجمه و زمان تحویل سفارش ها در سيستم شما چگونه و بر چه اساس تعيين مي گردد؟

 قيمت ترجمه بر اساس تعداد کلمات تخمين زده مي شود و هر 250 کلمه يک صفحه در نظر گرفته مي شود. سفارش ترجمه در دو قالب عادي و فوري پذيرفته مي شوند و بر اين اساس دو قيمت برآورد مي گردد. زمان سفارش ترجمه  فوري تقريبا نصف زمان ترجمه عادي خواهد بود. البته در صورت وجود سفارش ترجمه  بسيار فوري نيز امکان پذيرش آن از طريق هماهنگي با مديريت وجود خواهد داشت.

 

 

4- منظور از پشتيباني آنلاین چيست؟

گروه مترجمين ايران زمين قادر است سفارشات ترجمه را از ساعت 6 صبح تا 12 شب دريافت و پشتيباني نمايد. اين پشتيباني از طريق ارسال ايميل و همچنين تماس تلفني ميسر است.

 

 

5- چگونه در این وبسايت ثبت سفارش ترجمه انجام مي شود؟

جهت ثبت سفارش ترجمه می بايستي به قسمت سفارش ترجمه در وب سايت مراجعه شود، پس از ثبت نام و ارسال فايل ترجمه، قیمت ترجمه اعلام مي شود و پس از پرداخت هزينه توسط کاربر ثبت سفارش ترجمه کامل مي گردد. سفارش ترجمه شده در تاريخ تعيين شده در قسمت خانه کاربر آماده تحويل است و کاربر مي تواند براحتي آن را دانلود نمايد.

 

 

 

6- آيا سفارشات ترجمه گارانتي مي شوند؟

بله، اگر شما از سفارش ترجمه که با کیفیت خیلی خوب انجام شده راضي نباشيد مي توانيد ظرف 48 ساعت بعد از دریافت ترجمه متن ،آن را براي انجام اصلاحات درخواستي به سايت معرفي کنيد. چنانچه سفارش ترجمه با کیفیت عالی ثبت شده باشد، مشمول گارانتی 3 ماهه خواهد بود و در صورت وجود هرگونه مشکل، سفارش ترجمه شما در اسرع وقت مجددا بررسی، ویرایش و ارسال خواهد شد.

 

 

7- نحوه مرجوع کردن سفارش ترجمه چگونه مي باشد؟

جهت مرجوع کردن سفارش کافي است  مورد را از طریق ایمیل گزارش دهيد تا توسط مديريت مترجمين بررسي گردد و در صورت تاييد مجددا ویرایش و ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که اعتراضاتي که در مدت تعيين شده انجام نپذيرند (48 ساعت برای سفارشات خیلی خوب و 3 ماه برای سفارشات عالی) قابل بررسي نمي باشند.

 

8. آیا ترجمه مقالات ISI هم جزو خدمات ترجمه شما می باشد؟

بله، ترجمه مقالات دانشگاهی بخصوص ترجمه مقالات ISI از مهمترین تخصص های این وبسایت ترجمه می باشد. جهت سفارش ترجمه مقالات ISI  اینجا را کلیک کنید.

 

 

9- آيا امکان ترجمه اسکريپت فيلم را داريد؟

بله اين سرویس در گروه مترجمين ايران زمين وجود دارد.

 

 

10- چگونه مي توان به عنوان مترجم با شما همکاري داشت؟

در  صفحه اول سايت منوی "ثبت نام مترجم" را انتخاب کنيد. مشخصات خواسته شده را وارد کنيد و منتظر تماس ما باشيد.

 

11- نحوه اخذ نمايندگي گروه مترجمين ايران زمین چگونه مي باشد؟

در صورتي که علاقمند باشيد که به عنوان نماينده با گروه مترجمين ايران زمين همکاري نماييد از طریق منوی واحد نمایندگان ثبت نام نمایید و منتظر تماس ما باشید.

 

12- چگونه به گروه مترجمین ایران زمین اعتماد کنم؟

شما می توانید ابتدا بخشی از سفارش ترجمه خود را به عنوان نمونه در وبسایت ثبت نمایید و در صورت رضایت از کیفیت و زمان بندی سفارش ترجمه دریافتی، مابقی سفارشات خود را ثبت نمایید.

 

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین