اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه تخصصی حسابداری و مالی

ترجمه تخصصی حسابداری و مالی

 برتری‌های گروه مترجمین ایران زمین در ترجمه تخصصی حسابداری و مالی

سفارش ترجمه تخصصی حسابداری و مالیقیمت ترجمه و زمان تحویلراهنمای کیفیت در سفارش ترجمه

ترجمه تخصصی حسابداری و مالی علاوه بر دارا بودن تمامی حساسیت‌های ترجمه تخصصی در دیگر رشته‌ها؛ حساسیت جداگانه‌ای نیز دارد و آن خدشه‌دار شدنِ کل متن با بروز کوچک‌ترین اشتباه در ترجمه‌های انجام‌شده در این زمینه است. اهمیت ترجمه تخصصی حسابداری و مالی، گاه از نظر این‌که متن ترجمه‌شده می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری مدیریت شرکت‌ها و مؤسسات مختلفی قرار گیرد؛ دوچندان می‌شود.

به این منظور در گروه مترجمین ایران زمین، تیم پایش جداگانه‌ای برای متون مختلف تخصصی و از‌جمله هر متن یا مقاله‌ی مربوط به ترجمه تخصصی مالی و حسابداری وجود دارد که متن را پس از اِتمام کار توسط مترجمین؛ طبق چک لیست‌های ترجمه‌ی استاندارد، کنترل می‌کند.

نکته‌هایی حساس در مورد ترجمه تخصصی حسابداری و مالی

انجام ترجمه تخصصی حسابداری علاوه بر تحصیل در رشته‌ی موردنظر و دانستن زبان در سطح بالا؛ به داشتن معلوماتی در زمینه‌های مدیریت، اقتصاد، آمار و ریاضی نیز احتیاج دارد. هم چنین مترجم مربوطه باید به این رشته علاقه‌مند بوده و ظرفیت نگاه تحلیلی به متن ترجمه را داشته باشد.

ما با مترجمانی تفکیک‌شده و دارای مدرک تحصیلی مرتبط در گرایش‌های: ترجمه تخصصی حسابداری صنعتی- ترجمه تخصصی حسابرسی- ترجمه تخصصی حسابداری مالی- ترجمه تخصصی حسابداری دولتی- ترجمه تخصصی مدیریت مالی- ترجمه تخصصی حسابداری صنعتی؛ خدماتِ باکیفیت ترجمه را ارائه می‌کنیم.

اگر بخواهیم زمینه‌ی کاری دپارتمان ترجمه تخصصی حسابداری و مالی خود را مشخص‌تر بیان کنیم؛ می‌توانیم برخی دیگر از زمینه‌های ترجمه تخصصی مالی و حسابداری خود را این‌گونه نیز برشماریم:

ترجمه تخصصی تئوری حسابداری- 

حسابداری سازمان‌های غیرانتفاعی

مدیریت سود- 

کیفیت سود- 

حسابداری بودجه‌ای- 

هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت- 

حسابداری مسئولیت‌های اجتماعی- 

حسابداری تعهدی- سیستم‌های اطلاعات حسابداری-

در بحث ترجمه تخصصی حسابداری و مالی انگلیسی به فارسی به‌خصوص برای دانشجویان سطح بالایی که قصد انتشار مقالات خود در ژورنال‌های بین‌المللی معتبری مانند Journal of Accounting Research  را دارند؛ دپارتمان باتجربه‌ی ترجمه تخصصی حسابداری و مالی گروه مترجمین ایران زمین؛ آماده‌ی ارائه‌ی باکیفیت‌ترین ترجمه طبق استانداردهای اروپایی است.

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین