اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه ایتالیایی

ترجمه ایتالیایی حرفه ای
ترجمه ایتالیایی حرفه ای سریع و مقرون به صرفه

گروه مترجمین ایران زمین  خدمات ترجمه ایتالیایی را در صورت تقاضا و با کیفیت بالا با نرخ های مقرون به صرفه ارائه می دهد. هزاران شرکت بزرگ و کوچک به گروه مترجمین ایران زمین  اعتماد می کنند تا به رشد جهانی خود دامن بزنند.

با همکاری با گروه مترجمین ایران زمین ، به مترجمین معتبر ایتالیایی با سالها تجربه ترجمه و بومی سازی و همچنین بستر بصری و ابزارهای با کیفیت تعبیه شده دسترسی می یابید. تیم متخصص ما می توانند به شما در مدیریت پروژه هایی با هر اندازه کمک کنند تا بتوانید یک راه حل انعطاف پذیر ، کارآمد و اقتصادی برای نیازهای ترجمه خود پیدا کنید.

قیمت عالی

تمام مترجمان ایتالیایی برای اطمینان از ترجمه های با کیفیت بالا ، از قبل تست شده اند.

ایتالیایی به فارسی

فارسی به ایتالیایی

342 تومان/کلمه

439 تومان/کلمه

 

ترجمه حرفه ای برای استفاده رسمی از مشاغل. توجه دقیق به لحن ، موضوع و معنی.

 

ترجمه حرفه ای برای استفاده رسمی از مشاغل. توجه دقیق به لحن ، موضوع و معنی.

 

نظرات مشتریان معتبر

ما همیشه خوشحال می شویم که درمورد تجربه خود در استفاده از بستر گروه مترجمین ایران زمین  از مشتریان خود بازخورد بگیریم.

هم اکنون ترجمه ایتالیایی را سفارش دهید

 

نکات ترجمه ایتالیایی

گسترش متن ترجمه

هنگام ترجمه از فارسی به ایتالیایی ، متن می تواند تا 10 تا 15٪ گسترش یابد. این مسئله از این واقعیت ساده ناشی می شود که در بعضی از زبان ها کلمات بیشتری برای گفتن همان حرف لازم است. متن گسترده می تواند بر طرح ، طراحی و عملکرد وب سایت شما تأثیر بگذارد ، بنابراین باید قبل از شروع یک پروژه ترجمه ایتالیایی با دقت در نظر گرفته شود.

اصطلاحات جنسیتی

بر خلاف فارسی ، ایتالیایی یک زبان جنسیتی است. این بدان معنی است که کلمات دارای پسوندهای متفاوتی هستند که نشانگر شکل نر یا ماده است ، حتی در مورد حیوانات یا اشیاء بی جان. صفت ها هم باید با جنسیت اسامی موافق باشند.

عبارات ترجمه محبوب ایتالیایی

نگاهی به برخی از محبوب ترین و جستجوی عبارات فارسی و ترجمه های ایتالیایی آنها بیندازید.

فارسی ایتالیایی
سلام Ciao
ممنون Grazie
خداحافظ Arrivederci
صبح بخیر Buongiorno
دوستت دارم Ti amo
لطفا Per favore
زیبا Bello
سال نو مبارک Felice anno nuovo!
تولدت مبارک Buon compleanno!

حقایق زبان ایتالیایی

ایتالیایی یک زبان عاشقانه و بخشی از خانواده زبانی هند و اروپایی است. از بین تمام زبانهای عاشقانه ، ایتالیایی نزدیکترین به لاتین است که از آنها مشتق می شود. از نظر واژگان و گرامر ، ایتالیایی با زبانهایی مانند فرانسه ، اسپانیایی و پرتغالی ارتباط تنگاتنگی دارد، در حالی که تفاوت قابل توجهی با زبان های اروپایی مانند آلمانی ، هلندی و انگلیسی دارد.

مناطق و گویشهای ایتالیایی

به عنوان سومین زبان رایج در اتحادیه اروپا ، یک زبان رسمی در پنج کشور و یکی از زبانهای رسمی کار در اتحادیه اروپا ، وضعیت زبان ایتالیایی به عنوان یک زبان اصلی اروپایی مشخص است. ایتالیایی ها در سرزمین های سابق این کشور در شرق و شمال آفریقا و همچنین در جوامع مهاجران در کشورهایی از جمله ایالات متحده ، کانادا و استرالیا هم یافت می شوند.

در ایتالیایی نیز مجموعه ای غنی از لهجه های منطقه ای وجود دارد. ایتالیایی شمالی ، جنوبی و مرکزی سه مقوله گویش اصلی را تشکیل می دهند ، اما حتی در این میان تفاوت های چشمگیری وجود دارد ، هم از نظر تلفظ و هم در واژگان. این موزائیک لهجه ها از اتحاد نسبتاً اخیر ایتالیا به یک ملت واحد ناشی می شود ، که قبلاً به بخش های مختلف مستقل و شهرها تقسیم شده بودند.

خدمات ترجمه ایتالیایی

گروه مترجمین ایران زمین ارائه دهنده بسیار با تجربه خدمات ترجمه فارسی به ایتالیایی حرفه ای است. با وجود ده ها مترجم پیش آزمون شده ایتالیایی که در سراسر جهان در دسترس قرار دارند ، هیچ شرکت ترجمه دیگری نمی تواند به چنین سرعتی ترجمه ایتالیایی با کیفیت بالا و با چنین نرخ های پایینی را ارائه دهد.

کیفیتی که می توانید به آن اعتماد کنید

گروه مترجمین ایران زمین  به تولید ترجمه های دقیق و متناسب با سبک و هدف متن اصلی شما اختصاص یافته است. از آنجا که همه مترجمان ایتالیایی ما زبان مادری شان این زبان است ، می توانید اطمینان داشته باشید که همه ترجمه ها به سرعت و به بالاترین استاندارد بازگردانی شده اند.

قیمت گذاری ساده

آیا به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه برای ترجمه به ایتالیایی یا برعکس آن هستید؟ از قیمت گذاری ساده و کلمه ای که فقط بخشی از هزینه آژانس های سنتی است، لذت ببرید. درباره قیمت گذاری ما بیشتر بدانید

سرعت و گستره

به ترجمه ایتالیایی سریع نیاز دارید؟ فقط در چند ساعت با گروه مترجمین ایران زمین  به 85 میلیون سخن گوی ایتالیایی موجود در جهان برسید. ما بدون توجه به حجم ، ترجمه ایتالیایی سریع ، مقرون به صرفه و قابل اطمینان را ارائه می دهیم.

مترجم ایتالیایی

مترجمان ایتالیایی گروه مترجمین ایران زمین  متخصصان در زمینه خود با سالها تجربه ترجمه حرفه ای هستند. پلت فرم ترجمه نوآورانه و شبکه جهانی مترجمان ما بدان معنی است که بدون توجه به اندازه یا پیچیدگی پروژه ترجمه ایتالیایی شما ، ما قادر به ارائه به موقع ، با اطمینان از کیفیت هستیم.

اگر می خواهید محتوای فارسی خود را نه تنها به ایتالیایی بلکه به زبان های دیگر نیز ترجمه کنید ، در اینجا چند زبان دیگر نیز موجود است:

ترجمه فارسی به انگلیسی

ترجمه فارسی به آلمانی

ترجمه فارسی به عربی

ترجمه فارسی به روسی

ترجمه فارسی به فرانسوی

ترجمه فارسی به چینی

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین