اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

راهنمای کیفیت سفارش ترجمه متن و مقاله ISI | گروه مترجمین ایران زمین

کیفیت سفارش ترجمه متن و مقاله ISI

کیفیت سفارش ترجمه متن و مقاله ISI ، گروه مترجمین ایران زمین با ارائه خدمات ترجمه فارسی به انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی تا کنون به بیش از 45000کاربر حقیقی و حقوقی خدمت رسانی کرده است.


گروه ترجمه اکنون در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی به فعالیت ترجمه آنلاین می پردازد و همواره تلاش بر این بوده است که سفارشات ترجمه در زمان و کیفیت بهینه توسط گروه تحویل گردند.


گروه مترجمین ایران زمین ، کیفیت ترجمه های تحویلی را در زمینه ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی به دو گروه کیفیتی تقسیم نموده است.


ترجمه آنلاین با کیفیت عالی(Excellent)

تیم ترجمه در گروه کیفیتی ترجمه عالی را مترجمینی با مدارک کارشناسی ارشد و دکترا با حداقل 5 سال سابقه ترجمه مقالات، ترجمه انتشارات، ترجمه مقالات مجلات و نشریات تشکیل می دهند که به صورت تفکیکی در تیم های رشته های تخصصی مختلف مشغول بکار می باشند.


آندسته از کاربرانی که تمایل دارند فایل ترجمه آنها با کیفیتی بسیار بالا، کاملا شیوا و بدون هیچ گونه اشکال ، اعم از اشکالات تایپی، ویرایشی و معنایی تحویل گردد، در بخش تکمیل سفارش حتما گزینه کیفیت عالی را برای ترجمه خود ثبت نمایند. با انتخاب این کیفیت، مدیریت گروه مترجمین ایران زمین فایل های ترجمه را به تیم ترجمه مربوطه ارسال می دارد.


و پس از اینکه مترجمی کاملا متخصص و متبحر و معتمد در گروه کیفیتی ترجمه عالی فایل را ترجمه نمود، گروه ویراستار متن ترجمه را از نظر انواع اشکالات احتمالی بیان شده مورد بررسی قرار می دهند و پس از رفع اشکالات در صورت وجود و اطمینان خاطر از کیفیت مطلوب فایل ترجمه شده، فایل به مشتری تحویل می گردد.


چنانچه ترجمه مقالات ISI جهت ارسال به ژورنال های خارجی می باشد می بایست با کیفیت ترجمه عالی ثبت گردد تا شامل گارانتی ویرایش متن شود.


ترجمه آنلاین با کیفیت خیلی خوب (Superior)

تیم ترجمه با کیفیت خیلی خوب در وبسایت گروه مترجمین ایران زمین را گروهی از مترجمین متخصص، فعال و جوان با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل می دهند که دارای سوابق درخشانی در زمینه ترجمه آنلاین در فیلد های تخصصی خود بوده و از سوی گروه مترجمین ایران زمین به عنوان مترجم آنلاین با کیفیت برتر معرفی شده اند.


این گروه نیز در تیم های تفکیکی از نظر رشته های تخصصی مشغول به فعالیت ترجمه آنلاین فارسی به انگلیسی و ترجمه آنلاین انگلیسی به فارسی می باشند.



سفارش ترجمه


با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین