اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

کانال تلگرام ترجمه ، کانال ترجمه آنلاین متون، مقالات، کتاب و پروپوزال

کانال تلگرام ترجمه متن و مقاله

 کانال ترجمه متون، مقالات و پروپوزال

سفارش ترجمه انلاین از طریق ربات تلگرام ترجمه

سفارش ترجمه از طریق ربات تلگرام ترجمه متن گروه مترجمین ایران زمین به منظور رفاه حال محققین گرامی امکان پذیر شد. امروزه تلگرام توانسته است با قابلیت های برتر و قدرتمندتر خود نسبت به سایر نرم افزار های فضای مجازی, به سرعت رضایت کاربران را جلب کند و تبدیل به یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن ها در فضای مجازی شود. همه گیر شدن استفاده  از تلگرام در ایران فرصت های زیادی برای کسب و کارهای مختلف ایجاد کرده است. مهم تر از همه راه اندازی کانال های تلگرامی, به دلیل امکان ارتباط بهینه تر با مخاطبین, بیشتر از سایر آپشن ها مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. ارائه خدمات ترجمه متون تخصصی نیز در این بین مستثنی نیست. به همین دلیل گروه مترجمین ایران زمین سعی کرده است تا کانال تلگرام ترجمه متن و مقاله را در تلگرام تاسیس نماید تا علاوه بر ارتباط بهینه تر با مخاطبین خود در سراسر کشور, امکان ارسال سفارش ترجمه از طریق کانال ترجمه تلگرام را نیز جهت راحت تر کردن فرایند ارسال سفارش, برای آن ها فراهم سازد.

لازم به ذکر است که جهت ارسال سفارش ترجمه متن و مقالات ISI خود از طریق کانال ترجمه گروه مترجمین ایران باید مراحل زیر را بگذرانید:

ابتدا لازم است لینک کانال ترجمه تلگرام گروه مترجمین ایران زمین را از وب سایت گروه دریافت کنید و با کلیک کردن بر روی آن, به راحتی در کانال تلگرام ترجمه متن عضو شوید. سپس بعد از عضویت در این کانال تلگرام ترجمه متن, می توانید از طریق آی دی جهت ارسال سفارش ترجمه ی خود در بخش خصوصی, اقدام کنید. تعیین زمان دریافت پروژه ترجمه نیز همزمان با ارسال سفارش ترجمه در بخش خصوصی, انجام می شود. در نهایت بعد از واریز وجه, می توانید سفارش ترجمه خود را دقیقا در موعد مقرر و تعیین شده دریافت کنید.

در حقیقت گروه مترجمین ایران زمین با دریافت سفارشات مشتریان به دو روش غیر حضوری و آنلاین کانال تلگرامی ترجمه و هم چنین از طریق ربات ترجمه تلگرام در وب سایت گروه مترجمین ایران زمین, این امکان را فراهم کرده است تا مشتریان و مخاطبین آن در سراسر کشور بتوانند به راحتی و بدون حضور فیزیکی و بدون هیچ گونه محدودیتی, متن ترجمه و مقاله، کتاب، نشریات، رزومه یا موضوعات ترجمه موردنظرشان را ارسال نمایند و پس از اتمام ترجمه آن ها در موعد مقرر, سفارش ترجمه خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که گروه مترجمین ایران زمین با تیمی از مترجمان متبحر و مجرب و با سابقه خود, با هدف جلب اعتماد مشتریان, یکی از محبوب ترین و پر مخاطب ترین ارائه دهنده سرویس ترجمه متن از فارسی به انگلیسی و ترجمه متن انگلیسی به فارسی می باشد. جلب رضایت شما از فرایند ارسال نسبتا آسان سفارشات تا کیفیت ترجمه دریافتی از متون, مهم ترین هدف و نیت قلبی ماست. برای ارسال سریع سفارش ترجمه متن و مقاله ISI برلینک زیر کلیک کنید.

سفارش ترجمه انلاین از طریق ربات تلگرام ترجمه

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین