اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه فرانسه به فارسی

ترجمه فرانسه به فارسی و برعکس

ترجمه فرانسه به فارسی  و ترجمه فارسی به فرانسه از خدمات جدیدی است که گروه مترجمین حرفه‌ای ایران زمین آماده انجام آن هستند. سایت ایران زمین با برخورداری از تیم متخصصین زبان فرانسه همواره با کیفیت‌ ترین نتیجه را با بهترین قیمت به شما ارائه خواهد داد.

 

زبان فرانسه از 26 حرف تشکیل شده است که به خط لاتین نوشته می‌شود. این زبان در 29 کشور جهان به عنوان زبان رسمی شناخته می‌شود و در 84 کشور دیگر تدریس می‌شود. فرانسه زبانی با قدمت طولانی است. این زبان طبق استانداردهای علمی و ادبی به عنوان زبان رسمی یا زبان ثانویه در بسیاری از محافل بین‌المللی همچون سازمان ملل متحد، اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی و ... استفاده می‌شود. در سال 2011 زبان فرانسه به عنوان سومین زبان پرکاربرد در کسب و کار و تجارت معرفی شد.
 

گروه مترجمین ایران زمینه خدمات متنوعی در زمینه ترجمه متون با موضوعات و قالب‌های مختلف انجام می‌دهد.  با توجه به آنچه گفته شد ما در زمینه‌ی ترجمه اسناد بازرگانی و اداری نیز فعالیت تخصصی داریم و می‌توانیم شما را در ترجمه متون مرتبط با کسب و کار به فرانسه و یا ترجمه فرانسه به فارسی همیاری کنیم.

در ترجمه کتاب و مقالات ISI شناخت عبارات و اصطلاحات زبان مبدأ و مقصد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در ترجمه تخصصی همواره نمی‌توان به ترجمه لغوی و کلمه به کلمه افاقه کرد. درترجمه فرانسه به فارسی  و ترجمه فارسی به فرانسه و برعکس به اصطلاحاتی مواجه خواهیم شد که تنها یک مترجم حرفه‌ای و مسلط به زبان می‌تواند آن‌ها را به درستی معنا کند و مفهوم را در غالب جملات صحیح ارائه نماید.
 

برای ثبت سفارش ترجمه فرانسه به فارسی  متن، مقاله، کتاب و یا اسناد اداری خود یا ترجمه فارسی به فرانسه اینجا کلیک کنید. ما با برخورداری از گروه مترجمین متخصص بهترین کیفیت و قیمت را به شما پیشنهاد خواهیم داد.

 

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین