اطلاعیه ها:
سفارش ترجمه متن 5734287 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 9040477با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 5131616 با موفقیت در سیستم ثبت شد.
سفارش ترجمه متن 4518825 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 6176900 آماده تحویل می باشد.
سفارش ترجمه متن 4991012 با موفقیت در سیستم ثبت شد.

ترجمه ترکی استانبولی به فارسی

ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و برعکس

 

گروه مترجمین ایران زمین به تازگی خدمات جدیدی را به لیست خدمات خود اضافه کرده است. یکی از این خدمت ها ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی استانبولی است.

 

گروه ما فعالیت‌های گسترده ای در زمینه‌ی ترجمه برای شما مشتریان گرامی انجام می‌دهد. سفارش‌های شما می‌توانند هر موضوع تخصصی ، علمی یا  تجاری و مربوط به کسب ‌و کار را دربرگیرد. امروزه برخی از سایت‌ها مشغول به انجام خدمات ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی استانبولی هستند، ولی آنچه ما را بین این وب سایت های ترجمه متمایز می‌کند، کیفیت انجام ترجمه متن است. گروه مترجمین حرفه ای ما از متخصصینی تشکیل شده که هر یک در زمینه‌ی خاص خود رزومه‌ی درخشانی دارند و قادرند سفارش شما را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 

زبان ترکی  یا همان ترکی استانبولی  به عنوان زبان رسمی حدود 15 میلیون از ساکنان جنوب شرقی اروپا و همچنین 65 میلیون از مردمان آسیای غربی شناخته می‌شود. خارج از ترکیه نیز گروه قابل توجهی از مردم درکشورهایی چون آلمان، بلغارستان، مقدونیه، قبرس ، یونان و... به این زبان سخن می‌گویند. جالب است بدانید که در سال 1928 ،الفبای لاتین  به دستور آتاتورک و با بررسی‌ها و پژوهش‌های علمی گسترده، جایگزین الفبای عثمانی برای نوشتار متون ترکی زبان شد.

 

ترجمه مقالات پژوهشی وعلمی می‌بایستی تماما بی عیب و نقص انجام گردد؛ زیرا این مقاله مورد داوری و ارزیابی اساتید شما قرار می گردد و کیفیت آن محک زده می‌شود. مترجمین حرفه‌ای تیم ایران زمین بعد از انجام دقیق سفارش ترجمه شما، متنی کاملا ویراستاری شده و در صورت لزوم در قالبی که مد نظرتان است به سفارش دهنده تحویل می‌دهند.

 

کلیه مراحل ثبت تا تحویل سفارش در سایت به صورت آنلاین انجام می‌شود. قیمت ترجمه متن ترکی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی با توجه به کیفیت انتخابی دریافتی شما کاملا مقرون به صرفه می‌باشد.

با این شماره09399868560و این ایمیلinfo@etransteam.comبا ما در ارتباط باشید

                    ما با پشتیبانی و گارانتی کیفیت در جهت رضایت شما تلاش میکنیمعضویت در سایت

گروه مترجمین ایران زمین